donderdag 23 juli 2009

Vakantie is leuk maar soms ook ongemakkelijk

Geen idee hoeveel mensen op deze blog kijken. Waarschijnlijk niet al teveel. Ik ben er ook nog niet zo lang als blogger. Die paar getrouwen hebben het bijna twee weken zonder nieuwe postings moeten stellen. Daarvoor excuses. Ik ben sinds 10 juli in Frankrijk, Normandië om precies te zijn, niet te ver van Alençon in een landelijke omgeving. Ik had erop gerekend via bibliotheken toegang tot het internet te hebben, maar dat viel tegen. Ook hier is het vakantie en dan zijn de bibliotheken delen van de tijd dicht.
Inmiddels heb ik wel een beetje begrepen wat ik moet doen. De komende dagen zal ik iets doen aan Hamas, de recente ontwikkelingen in Iran en de publicatie van getuigenissen van Israëlische militairen in Gaza. Maar of het ook gaat lukken met plaatjes en verwijzingen erbij....
Enfin, we zullen zien.

Geen opmerkingen:

Israel breekt met UNRWA en velt daarmee een doodvonnis voor Noord-Gaza

  Israel heeft maandag de samenwerking met UNRWA opgezegd. Op dezelfde dag had de chef van UNRWA, Lazzarini, ook gemeld dat er al twee maand...